Το νέο Roustic

Roustic Deror λοιπόν ,θα μου πείτε τι είναι αυτό τώρα; Και εγώ είμαι εδώ να σας το εξηγήσω . Θα σας το πω απλά , φανταστείτε το σπίτι στο χωριό σας .Έχει πολύ καφέ πολύ πετσετάκι και μια καλημέρα κρεμασμένη στους τοίχους . Ωραία τώρα φανταστείτε το όλο αυτό στο πιο ελαφρύ του, να έχει κομψότητα και ψαγμένα αντικείμενα και να είναι πολύ φωτεινό ! Ουσιαστικά το νέο Ρουστίκ είναι το country chic το ελληνικό ! Δε το αγαπάνε όλοι. Και όσοι το αγαπάνε το προτιμούν για το εξοχικό τους . Ε και εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί τους .
Δείτε παρακάτω κάποιες εικόνες που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε περισσότερο το ύφος . Θα ήθελα να μου πείτε την δική σας γνώμη φυσικά και να με ρωτήσετε για ό,τι απορία έχετε.


















2 σχόλια:

  1. Υπεροχο...κ πραγματικά πανεμορφο ειναι διαφορετικό απο τα στυλ της διακοσμησης που συνανταμε και αυτό το κανει μοναδικό --> ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ αν και είναι λίγο παρεξηγημένο κατά την άποψη μου !

      Διαγραφή